091116 - yääääh .

Ja idag har man t.o.m. varit så duktig att man gymmat med bror ! Cyklade 1,5 mil , blev lite lagomt svettig om både rumpan å resterande kroppsdelar . höhö .

Skulle egentligen åkt till banken också men jag kunde inte lämna huset förrns någon annan var hemma eftersom min bror hade mina nycklar .
Men imorgon så ska jag tvinga med mig min käre bror till Kista för en shoppingtur , han har ju fått sin lön nu å det är dags att han börjar avverka den . På mig kanske .. Fniss .

Nu tjatar min bror på mig , vi ska ner å ta en nattmacka å något att dricka sen ska vi upp på hans rum å kolla på " Disturbia " . Justja , han har tagit över den översta våningen , alltså flyttat in igen . 

Vi hörs sen .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0