091124 - Planer .

Såhär ser min morgon ut ;
ska försöka ta mig upp hyfsat tidigt alltså runt 11 om jag har tur . Ska bege mig till banken på Brommplan å skaffa mig ett nytt konto osv sen ska jag köpa frukost på ICA å ta mig hem å äta . Runt 15 tar jag bussen in till stan för å möta Sara vars hund har gett henne en fläskläpp och en smiley - kula mindre . Å jag ska passa på å byta min anchor samtidigt till en vad jag tror ska bli en vit blingbling .
Juste ! Får inte glömma å ta med mig min check heller . Jag får mitt studiebidrag i form av checkar eftersom det inte funkar å få in det på mitt nuvarande konto , varför vet jag inte så det är anledning till varför jag ska fixa ett nytt imorgon .

Nu ska jag försöka sova !

Vi hörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: HULDA

Haha, va? hur fan fick hon fläskläpp av hunden xD

faan, vill gamea snart :O

2009-11-24 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0