091128 - Läggdags ? .

Mjooo är nog dags för det snart tror jag . Borde egentligen vara skit trött med tanke på att jag somnade vid 5 igår å sen gick jag å bror upp vid 9 . Körde sopor å sen var jag tvungen å lägga mig i sängen för jag hade baaajs ont i magen . Har även gameat lite , kopplade ju in nintendo 64a på tvn så var tvungen å lira liksom !

Kanske ska kolla på Toy Story , jävla gött med gamla klassiker ibland !

Imorgon ( idag ) är det krogen som gäller för trions del . Måste ta igen från förra helgen som i stort sett blev katastrofaaal men vi kan ju roa oss ändå som tur är ! Jag hade jävligt roligt på scenen ialf , sen joinade Anna mig raawr .

Vi höörs !



/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja men det blir nästa helg ist, var galet trött idag o har fan fortfarande ont i huvet! men nästa helg då smäller det, men då kommer ju blondys lamm hit men vi kan ju dra ut på krogen iaf! köra gärnet!

o vi ska LIRA!

2009-11-28 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0