091130 - Blä .

Idag är det verkligen blä på precis allt ! Blä på skolan , betygen , mitt hår , mina pengar som inte existerar nånstans och maten här hemma . Seriöst , kålpudding .... ? Äckligaste nånsin , ska haffa pappa när han kommer hem så får vi åka å handla . Hahaha , finns liksom inte ens nå bröd hemma ..

Men men , första skoldan på otroligt länge . En månad iallafall ..
Kändes ju sisådär om jag får säga det . Åh vad jag känner för å be alla dra åt helvete idag , eller just nu iallafall .

Inte nog med att maten inte duger utan Swedbank ska dessutom komma med studiebidraget på en jävla check som jag måste hämta ut imorgon . LIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite sur jag blev då eftersom Nordea skulle fixa det där sa dom .
Jävla tattare hela högen .

fyfan va sur jag är just nu , hungrig som faaaan !
Lika bra jag avslutar här känns det som .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hungerilska är en jobbig ilska

2009-12-02 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0