TJAHEJ !

Hejsan här har ni mig .
Jenny då alltså , den extremt partysugna bruden som råkar befinna sig i Gammelstad uppe i Luleå . MEN ! Ta inte koppen för dess innehåll , utan imorgon åker jag härifrån !!!! GR8 säger jag bara .

Imorgon ska jag nog upp 7 tror jag , ska passa på å börja städa så tidigt som möjligt så alla irriterar sig på mig . Sen ska jag skutta till toan å bajsa , UTAN å spola . GOSH vilken BADGIRL jag är . Nejdå det ska jag nog inte göra , men skutta å bajsa ska jag göra . Men jag ska dock spola annars får jag panik .
MEN en annan grej jag ska göra är å kolla om det finns nå drickbart i kylen , hehehehe då ska jag slicka på öppningen å sen kan jag sitta på bussen å fnissa för mig själv . hehehe det blir bra .

Aja nu ska jag sluta smida ondska planer för mig själv , men jag har ju iochförsig inget bättre för mig så atteeee .

Förresten , åker till Gävle imorgon å blir där till typ tisdag tror jag . Så då kan jag passa på å hälsa på folk i skolan osv osv osv ...

Nu ska jag fortsätta ligga i min säng å lyssna på musik , kanske hittar nå vettigt å kolla på datorn också . Det vore ju toppen . Har redan dragit igenom alla 3 säsonger av Kvarteret Skatan ..

TJAHEJ !

/ Penu








Baby you´re all that I want .



Kommentarer
Postat av: dinfru

OK, det var verkligen inte bra för dig o va där du blev ju fan elak o knäpp haha, slicka på en dryck herregud..

2009-11-09 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0