Vem vare som kasta ?! .

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tema/article6140216.ab

Tack vare nyggt ( Och aftonbladet ) har vi nu fått ett avslut på vem det var som kasta på mr skogsturken .
All ära åt nyggt , aftonbladet och mig för detta nördiga inlägg ...

Hur som helst ! Det blev pannkakor till frukost , och äver till middag eftersom jag inte orkade äta upp alla på en gång .
Sen vill jag dela med mig av våran familjesituation ; Erik ska flytta ut till vardagsrummet här uppe vilket blir hans nya rum .. Yaaaay va kul , vart ska jag å Sara ha gamekväll ostört nu då !?
You little fucker .
En annan grej som jag kan dela med mig av är att 11-åriga autism - " Mackan " numera äter middag på sitt rum pga sociala besvär , man kan ju hoppas på att allt löser sig .

Det var allt för mig idag ( haha ) , nu ska jag tydligen med min bror å köpa godis ... Vi ska kolla på film sörrni .

Vi hörs .


Grattis på födelsedan , mamma ! <3

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Vem vare som kasta?

No problems dear =)

Och grattis till din mamma :D

2009-11-19 @ 14:41:30
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0