091001 - Oktober .

Oktober , en av de bättre månaderna enligt mig iallafall . Haha , det är nu bara 2 dagar kvar tills jag fyller år och imorgon är det FREDAAAG . Ni vet vad det innebär !
Mjaouw .

Jag funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig på lördag .. Om jag pallar så blir det mina kilklackisar å nåt snyggt  - Som vanligt . Imorgon blir det som Sara sa .. ; Lila knästrumpor å lila adidasjacka .
Viiiilket innebär att jag måste in till stan imorgon å tjacka jackan . Det kommer bli gr8 .

Fyfaan vad jag ska tagga imorgon asså , det kommer bli galet .

Hur som helst , var hemma från skolan idag . Mådde inge vidare helt enkelt plus att jag hade baaaajsont i ryggen och axlarna . Sen var jag trött också , antar att det hade en liten påverkan i det hela . Meeeen nog om det , jag har faktiskt börjat sköta skolan någorlunda seriöst . Det är alltid positivt .

Justja , får inte glömma bort å köpa drinkmix imorgon . REMIND ME , tack .

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum eftersom det ser ut som ett rövhål minus bajset .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

vad äre för drinkmix du ska göra då?

2009-10-02 @ 13:39:53
Postat av: Thiildaaa

aah, men det är säkert från furuvik du har fått sådär i ryggen och axlarna :O :/ bajskorv!

2009-10-02 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0