091004 - Yääääh .

Kom nyss in , har varit ute å handlat / tankat med bror .

Pappa är extreeeemt sur & irriterad idag .. Han retar upp sig på minsta lilla grejen , hatar när han är sån .


Men men , hade skit trevligt igår det kan man ju tacka sällskapet för !

Bilder från i fredags kommer då vi hittade kameran inne i Fredriks rum .

Nu ska jag äta champinjonsoppa snart ... Soppa är inte mycket till mat så det var tur man åt köttfärssås till frukost .
Borde duscha å tvätta håret också meeeed tanke på att jag fick öl i håret av en brud med en GUCCI - väska .. Vilket jag kan berätta om ... ;
Jag och mitt dåvarande sällskap i form av ett grabbgäng stod å väntade på Mia och Kax i Gamla Stan ... Som vanligt så är det alltid någon liten tiggare som spelar dragspel vid spärrarna och tigger pengar och mjaa låt oss säga att vi började dansa vals med en touch av tango till det ... Efter en stund kommer det ett par , eller iallafall en snubbe och en brud varav snubben kan jag identifiera från ställen som Stureplan osv osv .. Ja ni vet den typiska BRAT - stilen . Hur som helst , upp kommer dom från trappan och börjar dansa med oss och efter en stund råkar snubben smälla till brudens öl så det kommer öl på mig och hennes väska ..
I full panik skriker hon :
- KRISTIAN WIKSTRÖM ( ? ) ! DET KOM ÖL PÅ MIN GUCCI !!!!!!!! VAFAAAN !
 
Sedan rusar båda två ut medans hon i full panik slänger det sista av ölen som är kvar på snubben .


Stackars kille kan jag bara säga ..
Vad vi kan lära oss av det här är att man inte ska bråka med en brud som har GUCCI helt enkelt .
HAHA !

Nu är det mat .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Negersören McFly

hahaah nej bitcha inte på nånn med en GUCCI väska xD

2009-10-04 @ 20:08:45
Postat av: anna

HAHAHHAHAHAHAH stackars grabb

2009-10-04 @ 21:17:18
Postat av: dinfru

vaffan de kom öl på ditt äkta hår!

2009-10-04 @ 21:48:22
Postat av: huldi

Hahaha, stackars kille xD

2009-10-05 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0