091005 - Oh happy day ..

Haha nej verkligen inte happy day idag !

Min pappa är lika sur idag som han var igår . Hatar när han ska vara sån .
Kinkig gubbe .

Han väckte mig runt 8 imorse å skrek på mig för att han inte visste vart moppenycklarna var ... Nödvändigt å väcka mig å bli sur för jag brukar ju verkligen använda hans moppe ..
Inte nog med det så är jag tvungen å betala för att några drack whisky i fredags . Tack för det .
Ååh , blir så trött på såna där småsaker .

Men men , som dom flesta vet så skippade jag skolan idag . Var så jävla trött imorse . Snackade med Anna nyss , enligt henne hade vi bara Svenska idag å då fick vi gå hem och läsa . Så vi kan ju säga att jag inte missade speciellt mycket idag . Hur awesome är inte det liksom .
Imorgon är det baskörning ! Fyrhjuling dvs . Ska bli kul !

Justja , har varit i Solna med bror också . Han fick en kofta å jag köpte ett par leggings , 5 - ämnesblock och en present till Irre .

Ska försöka dra mig in till stan nån gång i veckan också , dom hade inte mina skor jag tänkte köpa i Solna .
Men men , nu lär jag ner å ta disken ... Det är inte lite heller .
Jag är riktigt irriterad just nu . Bläää .
Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

så jävlaa najs med fyrhjuling :D

2009-10-05 @ 21:28:45
Postat av: Lisse

baajs jag har inte köpt en present till irre. vad ska man köpa? HJALP MA!

2009-10-09 @ 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0