091006 - Baskörning på Berga .

Jaop jaop jaop , hade baskörning idag med Kax , Sara , Ramona , Emilie och Erika .

Gick galet bra för oss bortsett från Emilie och Erika . Men Emilie tog fan igen det i slutet .
Vi var extremt duktiga och jag är fan sjukt sugen på en fyrhjuling nu . Haha , får be pappa snällt .. Neeeedå .

Imorgon är det vanlig skoldag bortsett från att några andra i klassen har baskörning .
Jag hoppas på att vi slipper några lektioner , eller iallafall Owes lektion för den är jobbigt lång .. Foderlära i typ över 2 timmar liksom .. Inte speciellt kul om vi säger så .

Har några bilder från idag också . Kan väl ladda upp dom om ni så gärna vill det , har dessutom fått order om å lägga upp bilderna från i fredags . Och JA jag ska göra det med sörrni , men inte nu för det orkar jag inte .. Hahaha .


Här har vi då Sara .


Här är Kax .


Sara , Kax och Ramona .


Var tvungen å lägga upp den här dels för att Sara ser så konstig ut . hahaha !

Men men !

Idag är det DH - premiär !!! Börjar kl 21 . Gissa vilka brudar som verkligen kommer sitta bänkade framför tvn då !

Nåja , ska fortsätta ligga i min sköna säng i mitt sköna rum å kolla på nån skön rulle ! Haha !

Mjaaouw !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

ser skitskoj ut, ja har de imorrn :D tagga!!!

ja lägg upp bilderna från i fredas vafan

2009-10-06 @ 21:00:54
Postat av: sara

HAHHAA asså de är fan hemskt att jag är sådär fet, men aja. ja bänkad framför tvn var ju iaf jag :D DH!!

O SNÄLLA LÄGG INTE UT BILDERNA FRÅN I FREDAGS!!!!!

2009-10-07 @ 22:22:03
Postat av: huldi

Jaa lägg upp bilderna från ferdags!! :O xD haha

2009-10-08 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0