091007 - Grattis Irre .

Bara för att Irre fyller år idag så får hon stå som rubrik också . Sååå GRATTIS till Irre .
18 år blir kvinnan men jag har känt henne sen vi var 6 , lite fräsigt !

Hur som helst , var en totalt värdelös dag i skolan idag ..
Hade en lektion .. Eller inte ens det eftersom jag , Kax och Sara hade guidning idag . Min å Saras första guidning å vi fick världens jobbigaste ungar . 16 stycken genomvilda ungar i sina 6 bästa år . Var en liten tjej som kom fram till mig å frågade vad jag hette först och sen om jag var muslim eller kristen ..
Sen var det en liten tjej som hade sagt till Sara att hon kände en kille i Malaysia som hade skurit sig på armarna men han levde . Hahaha , vilket gäng alltså !

Men men , var ner på stan en snabbis idag . Var tvungen å fixa lite grejer . Sen åkte jag hem å slängde in en tvätt , följde med pappa på ärenden och nu ska jag duscha och städa mitt rum hade jag tänkt mig .

Såååå , vi hörs imorgon helt enkelt .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thiildaaa

Grattis till Irre! :D

2009-10-08 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0