091013 - Gymmet .

Yeeees , jag har gymkort nu !
Sjukt skönt , ska bli biff nu sörrni .

Hur som helst , eeehhhmm ..
Kan väl börja med å säga att jag drog ut min anchor igår .. Min piercing vid höftbenet rättare sagt .


Sådär såg det ut .

Var i Gävle i helgen och firade Irre , vilket innebar förkrök och sedan krogen . Var trevligt som vanligt .
Lördagen började med stan med Lisse för att leta present till Irre men det slutade med att vi shoppade till oss själva och sedan delade vi på min present istället vilket var ett par converse - liknande skor i vitt .
Sen åt Lisse mat hos så det blev i stort sett en heldag med Lisselito vilket uppskattades .

Idag hade vi guidning i skolan igen , gick skitbra den här gången ! Jag och Hulda var verkligen på G , snälla barn fick vi också å det är ju alltid bra . Vi har guidning hela veckan i stort sett .. Förhoppningsvis blir grupperna lika bra varje dag men det vore nog å hoppas på för mycket tror jag ...

Hur som helst , nu är klockan alldeles för mycket och jag ska gå å lägga mig snart . Måste bara ner och borsta tänderna osv .

Vi hörs imorgon igen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: HULDA

Skönt att du börjar uppdatera dig igen :O xD haha!

Ja, faan ungarna idag var juh också bra fast, lite jobbigare med tanke på den lilla killen xP

2009-10-14 @ 17:20:45
Postat av: dinfru

ja asså vi kan nog inte få jobbigare barn än vi hade första gången vi guida

2009-10-14 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0