091014 - Hallå !

Ja hej igen bloggen , dags att skriva igen då .

Var ner på stan en snabbis med Hulda och frugan . Gick till Simon så han fick kolla min piercing eller aa mitt hål rättare sagt . Haha , han sa att jag skulle börja tvätta det med koksalt och att jag sedan kunde komma tillbaka med själva smycket så gjorde han om den för 200 spänn . Riktigt awesome må jag säga men nu gäller det bara att komma på ett bra ställe att ha den på ...
Ett ställe jag funderar på är faktiskt mellan nyckelbenen ... Meeeeen jag ska fundera lite mer så att säga ! Sen gick vi till Cubus för jag behövde köpa nytt smink , blev lite puder , en mascara och ett nagellack allt detta för 228 spänn . Rena rama rånet om jag får säga det själv , tur att det var -25% på Loreal´s sortiment annars hade det blivit 66 spänn till ... Fyfan säger jag bara .

Hur som helst , hade en slapp dag i skolan idag . Började med att jag , Hulda , frugan och Anna hade guidning . Guidade små barn från dagis som var mellan 3-5 år , skit söta var dom men självklart så finns det ju dom som snackar lite fööör mycket ibland .. Men men , var roligare än lektion iallafall . Synd bara att man missar så mycket när man är borta från foderläran . Sen blev det lunch i form av lax , potatismos , skalad potatis å nå annat grejs .. Tror vi fick kyckling sen också men det hann inte vi med .
Efter lunchen hade vi religion och jag somnade , var verkligen bajstrött .

Nu ska jag ladda ner andra avsnittet av Desperate Housewives , missade ju det igår plus att jag råkade ladda ner det 3e nu istället men det gör ju inget för jag kan ju alltid kolla på det också .

Justja ! Måste bara säga att dom delade ut gratis Monster ( energidrycken ) på stan idag . Hahaha låter som om det var värsta grejen å det var det också ...

VI HÖÖÖÖRS .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ja o ja ska byta till en större ring ganska snart till min smiley alltså.

är du hemma i helgen eller? kanske kan fråga marika om hon kan ta med spelet då så kan vi gamea i helgen o byta smiley?

2009-10-14 @ 20:55:40
Postat av: Hulda

Haha, Monster! x)

Jag tycker det låter snyggt med smycket mellan nyckelbenen, men hur ska du då a halsband?:O :P

2009-10-18 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0