091015 - DH !

Har nästan precis kommit hem , har bara hunnit käka några mackor med bror .

Pappa är hemma , han är tydligen sjuk . Syntes inte imorse dock , meeen jag antar att det kom hastigt .

Hur som helst .. Har lagt mig i sängen nu å ska kolla på 3e avsnittet Desperate Housewives !
Guidningen vi hade idag gick bra , men självklart kan ju barn inte undvika att vara jobbiga så några grabbar gick ifrån gruppen lite då och då men det är ju sak samma vi fick MVG iallafall .

Nu är frugan duktig som ska ner till banken och fixa leg , men frågan är om man inte gör det hos polisen .. ? Aja , hahahaha hon är ju blond så hon har iallafall något att skylla på .

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra i helgen , jag vill till Gävle tror jag . Malin fyller ju år imorgon så det vore ju kul att åka dit å gratulera henne , men jag vill samtidigt vara kvar här så det blir nog som så att jag spenderar en natt i Gävle ..

Det blir som det blir helt enkelt .
Nu ska jag kolla på DH .
Kanske hörs ikväll .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

hahah jo men legg fixar man fan hos polisen. men aah hon kan ju skylla på de som sagt . hahahahahha

2009-10-15 @ 16:42:49
Postat av: dinfru

hhah asås vaffan de va min pappa som sa att vi skulle gå till banken de är fan pass man fixar hos polisen jag litar på min far för han är smart och jävligt allmänbildad och de gick att fixa hos baken så just det!

2009-10-15 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0