091020 - Mjahaja .

Märkte nu att det var 3 likadana inlägg om " Västerortsmässan " , det är nu åtgärdat ..

Hur som helst , vart en slapp dag i skolan idag . Eller rättare sagt ingen alls eftersom jag glömde byta profil på min mobil imorse så jag vaknade 10 ...
Slutade 11:30 , jag och Thilda hade då 3 ½ timmar att spendera vilket vi valde att göra i Kista där vi fyndade rea - grejer och diverse andra grejer .

Sen åkte vi tillbaka till skolan där vi mötte upp våran SYO och 2 andra elever som skulle med oss . Fixade taxi och begav oss mot " mässan " så att säga . 
Väl framme vid skolan som ligger precis bredvid Islandstorget så gick vi in och ställde upp vårat bord med diverse papper om kurser och sånt . Sedan stod vi från 15:30 till 18:30 och svarade på frågor samt gjorde reklam om de olika programmen . 
Var väl helt okej och för mödan fick vi en tisha med nya Spångaloggan , en biobiljett och vi i NP fick även en guidning . Var helt okej faktiskt , tyvärr blev det inga bilder då jag inte hade tid med det . 

Nu ska jag ner och borsta tänderna och sedan sova tror jag . Måste upp tidigt för imorgon ska jag till Västerhaninge igen å ta mitt fyrhjulingskort sörrni ! 

HÖRS .

/ Penu  

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha, jaa å dom visste inte ens att NP fanns! xD haha fail!

2009-10-21 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0