091028 - Hard work work .

Indeed , har jobbat lördag och söndag i skolan . I måndags var jag till skolan och snackade med Steffan och mötte upp Irre i Solna .
Igår jobbade vi gärnet med Hempa , Klasse , Micke och min bror . Jag och Irre rensade en restaurang som hade gått i konkurs vilket fick mig att tänka på hur andra restauranger har det .. Efter allt fett tar man sig en funderare .
När vi var klara med det fick vi rensa ut en gammal lokal i ett stort hus där knarkare hade knarkat . Vi hittade lite nålar , piller å annat smått å gott .
( Btw , nån som vill köpa oidentifierade vita piller i en kasse .. ? KOMPIS - PRIS . )
Maaahhhaaa , jag skoja . Vi slängde dom tyvärr .

Men men , nu ska vi in till stan så fort jag slutat sega ... Haha , ska kladda lite i ansiktet nu så man ser anständig ut eller horig .. Vilket som duger .

Vi hörs .

/ Penu & Irre .

Kommentarer
Postat av: Bengts syrras bästa polare, Pär (gula jeans)

i vilket sammanhang rensade du en restaurang å nånn knarklokal ?

2009-10-28 @ 13:49:04
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: lisse your lover

hur fan vågar du slänga oidentifierade piller? du skulle ha gett dem till mig fan!

2009-11-01 @ 15:34:04
Postat av: dinfru

så du var o knapra piller.

2009-11-01 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0