Godnatt .

Sitter i köket just nu med bror , kollar på när han äter haha . Jag har käkat lite kycklingvingar å sen delade jag och bror på en glass eftersom det bara fanns en kvar och han var ju självklart tvungen å kräva halva av mig .

Ska gå och borsta tänderna nu sen ska jag nog gå och lägga mig , ska väcka bror vid 5 .. Han har ju äntligen börjat jobba igen . Jag börjar 9:25 med religionskunskap ... Yaaaay säger jag .. Juste ! Vi har faan prov på fredag om judendom .
Det blir nog bra det där !

Nu ska jag sova . Godnatt .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Negersören McFly (nya strumpor)

"Sitter i köket just nu med bror , kollar på när han äter"



Ptjaaa har man inge bättre för sig så xD

2009-10-18 @ 22:55:33
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

ofta du måste väcka honom igen?

ja religionsprov blir intressant de

2009-10-19 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0