Västerortsmässan .

Ja imorgon ska jag och Thilda stå på Västerortsmässan och snacka en massa strunt om våran skola som är " bäst " av alla .

Från 16-18:30 kan ni komma och hälsa på oss .. Haha .
Förresten så ryktas det om att vi kommer få åka taxi dit , känns ju inte alltför dumt . Och för besväret så får vi en biobiljett samt en guidning och en tisha . Det blir bra det , kan ta lite kort på oss när vi är där .

Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på Kvarteret Skatan , självklart har man ju " inte " laddat ner det ...
Lagligt eller olagligt så ska jag iallafall kolla på det nu tills det blir roast på berns med Markoolio ! 

Hörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

roast kommer ääääääääga:D

2009-10-19 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0