090903 - HEMMA !

Äntligen hemma från Furuvik men ska tillbaka dit på söndag för än är det inte klart ..

Har haft en rolig men jobbig vecka . Trötta muskler och mycket bajs kan nog summera min vecka .

Lägger in bilder och skriver lite mer noggrant imorgon när jag orkar , eller ikväll . Just nu håller jag på å bäddar rent i min säng . Ska nog lägga mig i sängen och kolla på nåt avsnitt Desperate Housewives kanske , det förtjänar jag efter en lång vecka .
Får se vad jag hittar på imorgon , kanske far iväg på en resa . Haha .

Vi hörs iallafall , justja ! Jag ska njuta av att kunna gå på toaletten med fungerande lampa .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

asså fan va lyxigt att ni kan åka hem på helgerna o slippa bo på vandrarhem de är ju lixåm inte tiptop om man säger så! hahah far iväg på en liten resa hahah jadu

2009-09-04 @ 23:29:54
Postat av: anna

hahah jasså vaddå för resa? ;)

2009-09-05 @ 00:20:33
Postat av: Thildaaa

Hahaha, ja otroligt skönt med toalett med lampa ;)

2009-09-05 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0