090906 - Morgonchips med morgonljud .

Godmorgon mina trogna följare .
Jag vaknade för drygt en halvtimme sen och då attackerade jag chipsröret och låg och lyssnade på ljud o filosoferade .
Man gör det man är bäst på helt enkelt .

Ska dra mig upp ur sängen snart , måste duscha å så innan jag far iväg till stan med frugan . Om jag känner oss rätt så kommer vi köpa nå gott gott å dra förbi Simon för han måste kolla till mig piercing .. Den började blöda igår nämligen . Ooooch seen drar vi till SNS vid medborgarplatsen .
How awesome .

Ska börja försöka dra mig upp ur sängen nu ..
Vi hörs senare !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ja grymma strumpor. vi glömde sns shortsen måste hittas

2009-09-07 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0