090907 - Furuvik .

Är det inte underbart med internet ?
- Jovisst .


Jag och Thilda ligger i en varsin säng i vårat rum , vi ska sova snart jag tänkte bara blogga lite å testa om internet funkade som det ska och det gör det ju !
For in till Gävle en snabbis idag , träffade Irre och gjorde lite ärenden . Gr8 .

Förresten så är det bara ungefär 27 dagar kvar tills jag fyller år !

Och förresten så har folk flörtat med mig både idag och igår , men det är ju bara för att jag är så läcker i mina knästrumpor . Synd att dom aldrig kan få en sån läckerhet som mig .
Fast det var lite pinsamt idag när ett gäng 16-17-åringar försökte flörta med mig . Piiiinsamt vettni för jag är ju verkligen inte i lammköttsåldern . Haha !

Vi hörs imorgon då kanske jag ta lite bilder på vandrarhemmet så får ni se det också .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja det är oemotståndligt att motså en het tjej i snygga strumpor. haha ooh lammkött! jisses

2009-09-07 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0