090908 - Furuvik .

Ja jag vet att jag har samma rubrik som igår bortsett från datumet dåra ..
Meeen jag hade tänkt mig att placera alla inlägg från Furuvik i en mapp så det blir lättare att hitta sen .

Vi kom nästan precis hem , fick sluta lite senare idag för att alla var så sega med matningen osv . Sååå nu har vi hunnit med å duscha och jag ligger på sängen inne i vårat rum å trycker i mig chips . Ska gå upp till tjorren sen å köpa choklad , för å dränka mina sorger eftersom Sara fick nya skor å en ny adidas - jacka .....

Hur som helst , idag fick vi skäll 2 ggr av X ( jag varnar er för henne .. ) . En gång för att jag och Thilda gick iväg från kamelerna och skulle leta reda på antingen X eller nån annan djurvårdare . Kim satt kvar hos kamelerna för å kolla om hon skulle komma tillbaka . Efter att jag och Thilda gått runt ett tag gick vi till djurhuset där J ropade på X och K ( Som skulle tömma containern , vilket var hela anledningen till varför vi gick dit från början .. ) . Då fick vi order om att nån av oss skulle gå till stallet med X och resten skulle fortsätta mocka . Jag offrade min kropp till bitterfittan vilket inte var så farligt men sen när vi åkte upp till kamelerna igen fick jag och Thilda en ganska redig utskällning faktiskt .
Vi tänkte inte logiskt , och vi var dåliga kollegor och vi gick i 3an osv osv ... Meeen vi fick mest skäll för att vi hade " lämnat " Kim kvar där själv .. Men vafan skulle 2st göra där uppe när det inte fanns något kvar att göra liksom .. Så kan det gå ..

Andra gången fick jag och Kim en liten utskällning ...
Det började med att vi var nere i garaget å skurade golv och sånt . När vi var klara med det gick vi upp till apköket och bad J fråga X vad vi skulle göra . Då blev vi placerade ute i stallet där J sa att vi kunde ta in hästarna medans X var borta ...
Vi slapp hämta in dom 3st hästar som var lite längre bort för småtjejerna som brukar rida på dom hade redan tagit in den 3dje . Sååå vi trodde liksom att det var lugnt om vi tog in dom andra 5 också men vi började med 2 st och då kom X precis när vi hade tagit in dom två . Då jäääklar blev det ett jävla liv om att hon inte hade utfodrat å bla bla bla . Å då sa jag att J sa att vi skulle göra det men då blev det ett jävla liv om det också för J visste tydligen inte å det var en massa jävla snack .
MEEEEN MEEEN !

Aja , nu ska jag nog ta en tupplur eller gå ner till tjorren kanske ... Choklad vore gott just nu !
Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

hahah dränka dig i choklad ja jag kan minsann få folk att bli deppiga hahahah

men jisses vem heter gylfi? va äre för namn o varför skälla ut för det? de är väl bättre att ni ta intativ o inte bara sitter o glor!!

2009-09-09 @ 17:08:38
Postat av: T-hulda!

fan va jobbigt gylfi va den dagen asså :O xD

2009-09-16 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0