090909 - yäääh .

Fräsigt datum idag .

Men men , idag åkte vi in till Gävle för att handla direkt efter vi hade duschat å sånt . Handla lite mat och sen for vi hem där Thilda gjorde en minst sagt annorlunda " korvstråganoff " med lite allt möjligt i .. Haha , men duger gör det .

Just nu ligger jag i sängen och har min godispåse bredvid mig . Tror jag ska kolla på Harry Potter medans Thilda sitter ute i vardagsrummet och kollar på fotboll vilket jag är säker på att nyggt också gör . Jag däremot är definitivt inget sportfan .. Tur är väl det kanske . Fotboll kan va kul med ett gäng vänner och öl , men jag har inge öl och bara en Thilda . hahaha , fan knappt så det är roligt ändå haha .
Jahapp nu blev det mål för Sverige tydligen , självmål tydligen . PIIIIINSAMT Malta .

Aja , nu ska jag koncentrera mig på mitt slappande .
Vi kanske hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

alltså det där med godispåsen brevid dig lät ju trevligt. tråkigt med harry potter bara, vet inte om vi kan fortsätta vårat giftemål om du är ett fan av harry potter för jag hatar harry potter tycker dom filmerna är skittråkiga och böckerna....

o fotboll är ju bara kul o kolla på för kläderna kan va rätt snygga o vissa fotbollsspelare också

2009-09-10 @ 19:53:45
Postat av: Fotbollsnördutanöl

hahahaa! jag kanske hade öl.. vad vet du om det!? :O du var juh aldrig ute och kollade, kanske till och med hade massa polare där också! :O

2009-09-16 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0