090911 - Tyvärr ..

.. måste jag erkänna att våran maträtt vi gjorde igår var grönpepparsås på påse och Thilda stekte hamburgare och kokade pasta medans jag diskade . Jag har en duktig kvinna i köket , ibland .. Hehe !

Just nu ligger jag i sängen i Gääävle . Träffade min co-worker på hållplatsen idag ( X dvs ) och vi åkte buss tillsammans . Vi är nästan BFFs nu , det är iallafall bra nära . Vi snacka lite skit å skratta , och ni kan ju nästan gissa vem vi snackade om . Nejmen helt ärligt så lackade jag på Kim idag , fick nog av hans konstanta smsande och hans insjuknande i lathet .
Jisses vad den killen behöver klippa navelsträngen !
På tal om det så kommer hans familj till vandrarhemmet imorgon och sen ska dom gå in i parken å kolla lite och jag tror t.o.m. att dom skulle sova över .. KLIPP KLIPP KLIPP den säger jag bara .
Visst får man umgås med sin familj men det kan ju bli lite väääl mycket ibland speciellt när man snart " ska " vara vuxen .

Ååååååååh va skönt det var att ventilera lite , ska skvallra lite för Thilda på söndag också . Jag har mycket att berätta efter bussresan med X idag . Hoppas bara jag kommer ihåg allting , haha .

Men men , som ni säkert märkt så blev det inga bilder idag . Haha jag är för lat helt enkelt ( iallafall när det gäller sånt . ) . Meeeeen jag ska försöka lägga in dom imorgon .

NU = hmm kanske Harry Potter om jag vågar kolla klart på den .. Jag blir skitskraj av skräckfilmer . Okeeeej , Harry Potter kanske inte är en skräckfilm men vafaan liksom !
OVER AND OUT !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ojoj du är close med gylfen alltså jisses.

är du en duktig kvinna i köket? kvinna? ja trodde du var en man men aja what ever...

2009-09-12 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0