090913 - Middag .

Sitter och ska äta middag nu , makaronipudding . Mor har gjort en hel form så jag och Thilda får lunch också , as skönt . Får hoppas på att Thilda äter makaronipudding .

Var ju på fest igår , var helt okej faktiskt ! Blev några öl , några smirnoff och något av allt möjligt . Pinsamma brudar spydde medans jag kallar mig själv för stålis med alla ära . Haha ! Hejade på människor från högstadiet vilket kändes konstigt , plus att jag blev bjuden som VIP på Annikas fest . Det ser jag fram emot , Annika är hur trevlig som helst trots att jag haft mina tvivel .
Irre tittade förbi en snabbis också och jag hade tänkt bjuda med Malin och min partybrutta Lisse också men jag fick inte tag i Malin och Lisse stack till Valbo med sin lama italienare . hah

Hur som helst !
Ska börja packa mina grejer snart å sen sticker jag till Willys där bla färdigmat står på listan !

Vi hörs nog ikväll då jag ska försöka få in bilderna ..

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ÅÅH MAKARONIPUDDIG! så jävla gott!

hahah blev några öl o några smirnoff?

du skrev till mig ba: jag är full men ja skriver jättebra. ja ba yeaah okej hahahaha.

VIP på annikas fest haha det är något ja skulle vilja vara.

2009-09-14 @ 13:23:20
Postat av: anna

e annika hon på nyår ? hahaha

2009-09-14 @ 22:12:18
Postat av: lisse

åh fyfan jävla lama italienare. så jäkla tråkiga!

2009-09-20 @ 11:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0