090917 - 17 dagar kvar .

JAPP det är 17 dagar kvar tills jag fyller år ! Kan inte fatta det , sen blir det krogen med gänget sörrni .

Tänkte nu lägga in lite bilder som ni säkert har suktat efter .


Mina nya kompisar som jag har fått passa typ varje dag i över 2veckor snart .. Haha , jag går under namnet LEMURMAMMAN ! Bit på det ni .


Räkna med lite lemurbilder nu .. Jag har varit där ganska länge nu liksom ..


Soldyrkande lemur .




Thilda gillar lemurbajs :) apropå bajs så måste jag bara säga att en lemur kissade så det rann på Thildas arm :'D gissa om jag skrattade !


Lemurmamman i sin snyggaste min . Skulle inte kunna bli bättre än såhär .


.

Nu kommer lite bilder från i tisdags !  ( lemurbilderna är från blandade dagar . )


Jag och Thildade städade Fäbodvallen vilket innebär att man mockar hos ; fåren , kossorna , alpackorna , grisarna och sen fick vi städa hos ölandsgässen också ( som ni kan se på bilden . ) .  


Efter frukost ( kl 9 ) var det dags för oss å städa hos kamelerna . Och jaaa , det kan verka som om jag bara tar kort men så är inte fallet . Haha ! Var bara tvungen å skriva det så ni inte tror att jag är en lat liten skitunge .


Thilda & Kim .


Kim strikes a pose !


Thilda och kamelen vars mjölk i pucklarna har surnat ;) hahahaha !


Thilda blottar fittan / rumpan med tjejkamelerna !


Efter lunchen fick vi skåda detta , mamma-gris som blivit dödad . Sen skar dom upp henne å grejade lite med inälvor å annat mysigt .


Nu kommer några bilder från onsdagen :


Jag fick göra hela fäboden för mig själv medans Thilda var i " Sydamerika " och matade lite och sånt . Här ser ni ena kossan som också stod kvar i huset medans jag skulle mocka .. Var tvungen å locka dom från ena sidan till andra med hö , tur att dom är korkade och matglada . Nästan lite som Sara och Anna faktiskt .


Den andra kossan . hah


Bild från idag .


Jag och Thilda passade på å rensa lite i kylen medans ingen var där och vi inte hade blivit tilldelad några uppgifter . Vi tog alltså eget initiativ ! hahaha , hur som helst så hittade vi dessa mysiga apelsiner och en massa annat myspys .
BRA JOBBAT HULDA OCH PENU !

Nej nu får det vara nog med bilder , vi hörs imorgon istället för nu ska vi sova snart .
GODNATT folket .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha lemurmamman synd att du har en kossa till dotter.

haha korkad är ja inte men matglad. anna går under kategorin matglad o korkad. men hon har börjar bli rapp i käften! hon har börjar lära sig ett o annat

2009-09-17 @ 20:44:53
Postat av: Negersören strikes again



Efter lunchen fick vi skåda detta , mamma-gris som blivit dödad . Sen skar dom upp henne å grejade lite med inälvor å annat mysigt .



den raden var KING. "Mysigt" liksom xD Halloooååww !

2009-09-20 @ 02:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0