090918 - På tåget .

Sitter på tåget med Hulda och Kimpan på väg till Upplands väsby , vi är framme 18:10 . Sen ska jag åka den långa vägen hem igen ..

Just nu lyssnar vi på Olsen Brothers - fly on the wings of love , haha .

Hur som helst , idag fick jag och Thilda göra fäboden igen . Jäkligt skönt faktiskt . Justja ! Alpackorna åkte hem idag så vi fick skotta ut allt och sopa rent i deras hur också sen gjorde vi grisarna . Efter lunchen fortsatte vi med alpackorna och Kim gjorde kossorna och fåren . Sen fick jag och Thilda mocka hos kamelerna medans Kim rensade ut rummet där igelkottarna hade varit i cirkushuset . Efter lunch matade vi och delade frukt , sen tog vi in hästarna och fick sluta ungefär en kvart tidigare så vi skulle hinna med 16:37 tåget från Furuvik .

Sååååå , nu har ni hört min dag . Hörs senare för nu orkar jag inte skriva mer .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAHAHAH OLSON BROTHERS HAHAHAHAHAH

2009-09-18 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0