090921 - Läggdags .

Efter en någorlunda roande helg slutade det med ;


ett stycke näspiercing ..
och mycket goda skratt i form av Sara , Anna & Huuuldaaa . Sen måste jag säga att jag gick upp kl 8 i lördags och hjälpte min far med att flytta Thomas företag osv .


Men men , haft en jäkligt lugn dag idag . Känns som om alla dagar går mycket snabbare ju längre in i praktikperioden man kommer . Jäkligt skönt faktiskt och nu är det ju sista veckan också !
Ska bli så otroligt skönt å kunna sova i sin egen säng längre än en helg bara .

Hur som helst , vill inte störa Thilda genom å skriva världens längsta inlägg eftersom hon försöker sova ..
Vi hörs imorgon .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

haha ja jag är ju väldigt roande.

fyfan alltså jag vill att min ledighet ska fortsätta i nåra år till. men får ju tillbaka den tiden sen när vi ska leva lyxliv. vi kan vara med på tv, hemmafruarna i norrland. så kan man chatta med oss om hur det är att leva lyxliv i norrland osv, blir vi rika på det också :D fan va ja är smart.

vilket extrem lång komentar, blir nog den längsta du nånsin fått i din blogg, slår rekord gör ja också. jag är grym.

2009-09-22 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0