090922 - GRATTIS BROR !

Först av allt vill jag bara säga GRATTIS till min bror som klarade körkortet idag !!!


Jag och Hulda fick åka med på jungfruturen ;)



Hur som heeeelst ! Tänkte berätta i bilder och text vad jag / vi gjort idag ...
Innan frukost som är vid 9 fick jag gå med E till " Sydamerika " och gibbon där vi vattnade lite växter å frukostfixade lite ...


Jag fick följa med till orangutangerna och se när hon frukostmatade lite , här har ni Igge .

( Jag har problem med å rotera bilderna så ni får stå ut med att dom är som dom är . )



Efter frukost fick vi göra lite skitgöra som tex ; putsa alla rutorna hos marorna ....


Maaaaaror .


.... sen fick vi även mocka hos emusarna . Den onda emuhannen har vi här ..

Sen vare slut på bilder men vi fick lunchmata å sånt sen , plus att det kom ett halmlass runt 20 i 16 så vi fick sluta 16:30 idag . Vilket gjorde att vi missade bussen som vi tänkte ta ! Jäkla bajskorvar .

Men men nu är det läggdags snart !
Vi hörs imorgon igen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ojoj jungfrutur, inte alla som får åka med på sånt inte!

2009-09-23 @ 16:05:38
Postat av: Huldiii

Grattis till honom ja! :P



Ja, jävla halm asså -.- :O

2009-09-24 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0