090924 - Städning på G !

Jag och Hulda städar vårat rum just nu , det ser ganska jäkligt bra ut måste jag erkänna .

Men men , kan väl berätta lite om dagen som har gått .

Dagen började med att vi som vanligt blev uppdelade och Thilda fick ta stallet och jag fäboden ..


Såhär ser det ut när man krattar gården hos fåren .


Fåååår , om ni nu inte redan visste det .


Haha va rolig jag var då ! Nu fanns det inge mer bilder .. 
sååå jag bjuder på en bild när jag dammsuger så kanske ni förstår varför jag har så roligt .


Ehm aa ..

Nej nu jäklar ska jag göra nå vettigt !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: anonym

Raawr! heting du asså, vilken bruuud! ;D;D <3

2009-09-24 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0