090926 - Godmorgon .

Japp , godmorgon kära läsare . Gick å la mig tidigt och gick upp runt 9 . Pappa var iväg och köpte god frukost så det blev ciabatta och apelsinjuice , inte kan man klaga på det iallafall .

Så jäkla skönt å få komma hem , man märker att man uppskattar de mindre grejerna mer som man egentligen tar för givet .. Som sin egen säng tex .
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska upp till Luleå själv på praktik sen ... Men men , får se hur det blir . Jag kommer ju iallafall kunna ha internet där , tur det annars hade jag nog blivit apatisk . SKÄMT åsido .

Men men , idag är det jobb som gäller . Ska skrapa färg på mitt nya lilla hus idag , så jag kan flytta in dit inom en snar framtid ...

Nu är det mina blå snickarbyxor och jag som gäller !
Vi hörs .

/ Penu


I really miss your hair in my face and the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me



Kommentarer
Postat av: dinfru

hahah asså luleå ensam. jag måste ju fan komma dit o hälsa på dig! men jag ska fan vara på ekerö!! hos den där gubben.

2009-09-27 @ 15:06:05
Postat av: HULDA

oj, har du fixat snickarbyxor? ;D



faan va nice när du bor där ute ;)

2009-09-28 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0