090927 - 6 .

Det är nu 6 dagar kvar tills jag fyller 18 . Kan inte fatta det , var liksom inte så länge sen man gick ut 9an ..
Aja , skönt ändå .

På fredag är det gamekväll med bira , pizza , bad ooch en bunt trevliga människor . Sen blir det bad , förkrök och utgång på lördag !

Just nu är det säng , dusch och sen sängen som gäller ! Haha , kanske kollar på någon av mina nerladdade filmer också . Man är ju inte den som är laglig om vi säger så .
Kanske blir Magnus Betnér - Tal till nationen ... Får se helt enkelt !

Imorgon är det skolan som gäller , jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det .. Ska till sumpan sen å hjälpa min far å låsa upp mobilen hans .
Det blev inge skrapandes idag inte , utan jag fastnade i garaget med pappsen . Lätt hänt då det känns mycket roligare än å skrapa bort gammal färg .... blööö !

Nej nu måste jag ner å duscha innan det är försent .
HÖRS DÅ .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ja asså fatta känns inte alls länge sen man gick i nian men sen när man tänker efter så äre fan sjukt länge sen!! gaaaaaaaaaaaaalet

2009-09-29 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0