090929 - Spikat .

Det som är spikat är Np3a´s studentskiva den 14e maj . Idag var nämligen jag , Kax , Thilda och Sara på Viper room å skrev kontrakt .
Tyvärr sa dom också att inga under 18 år får vara med på festen sen .. Vilket innebär att vi måste göra något så Thilda kan komma me ändå ! Inte så jävla kul om hon inte får vara med på själva festen liksom ..
Det måste fixas !

Vi fick även vip-kort när vi var där , så vi har gratis inträde och får gå före i kön . Jag har 3 kort som jag kan låna ut till brudarna om dom kommer hit nån gång . GR8 !

Imorgon ska jag till sumpan , orkade inte med det idag .. Ska ju låsa upp pappas mobil och sen ska jag in till stan med Thildaaaa .

Aja , ska ner å kolla läget med käket nu .
Hörs .



/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0