090930 - waaah snaaart !

Snart smäller det , rättare sagt om 3 dagar . DVS NU PÅ LÖÖRDAG !
Fyfaan vad jag är taggad till tusen alltså ! Även taggad till fredag !

Hur som helst , var till sumpan och låste upp pappas mobil idag som ni säkert redan har läst . Kax och Thilda följde med , sen åkte vi in till stan där Kax skulle leta efter en ny jacka och Thilda skulle kolla på lite smink osv . Det hela slutade med att Kax inte hittade någon jacka utan köpte nagellack och ögonskugga , Hulda köpte nagellack + saltpulver ( till håret , och kajalpenna ? ) å jag köpte ögonskugga + hårklämma och saltpulver .
Awesome !

Imorgon eller på fredag ska jag dra in till stan igen .. Måste köpa adidas - tröjan , kolla min piercing och sen shoppa nåt å ha på mig på lördag .

Nu orkar jag inte sitta här , ska ner å duscha snart .
Hörs imorgon .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

lila adidas och lila strumpor på fredag då!

2009-10-01 @ 12:16:25
Postat av: huldii

yes, en ögonbrynspenna också! :O xP



Taggad till fredag som fan! :D

2009-10-01 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0