100304 - Påsken .

Har haft lite dålig uppdatering som ni kanske märkt ..

Men men , gråt inte över spilld mjölk .




Sitter i sängen nu , funderar på å gå ner å duscha men med alla ungar som springer runt överallt ( och inget lås på dörren ) så tvekar jag lite för tillfället .
Men det måste göras förr eller senare så kan bjuda på den nakenchocken , lol . Får dra för dörrar å sätta upp lakan i fönstret så kanske dom hajar vinkeln .
IALLAFALL !

Gårdagen spenderades med Irre å Angi , dom kom nämligen till storstan .
Mötte upp dom runt 12-13 , sen dess gick vi inne i stan tills alla affärer stängde kl 17 ! Då skulle vi fördriva tiden ända fram till 20:20 typ . Gick ju bra , vi satte oss på Coffeehouse by george tills klockan blev 20 . Drack varm choklad ( VÄRLDENS GODASTE ) å skrattade som fan åt diverse saker .

Det är skönt när ett skratt inte måste tvingas fram .

Sen skildes vi åt å jag åkte hem till bror å Daaaave ( haha intern-skämt ) .
Har för mig att det var just den kvällen vi gled ut på stan i bilen , spelade hög musik å skämtade om bratsen osv . Ja ni hajar grejen , alltid lika roligt .


Lyckades göra bort mig lite också ( idag dock ) .
Vi skulle lämna av David i Solna å innan skulle han hämta ut pengar å köpa snus inne i centrum . MEN iallafall !
Ni vet när man svängen in till Solna centrum ( vid Max ) eller aa glöm det eftersom hälften av er kanske inte ens bor här . n33rds .
HUR SOM HELST , vid övergångsstället skulle 2 tanter gå över ( notera att bror körde med takluckan öppen ) varav den ena stannar till å ska trycka på knappen ( notera också att det var grönt för dom ) å då säger jag jäkligt högt i bilen :
- Men det e grönt , gå för i helvete !
Haha min bror ba :
- eeh du vet att takluckan e öppen så dom hörde nog ?
Jag : Ehm jaa ! Bara bra att dom hör så kanske dom går .

å för inte så jääävla längesen körde jag en snygg jävel på Lidl , ni kanske har hört den förresten .
Men för er som inte gjort det ... ;
* skällande hund vid ingången *
Jag å bror har precis betalat å ska ut till bilen då står det en liten jävla hund utanför å skäller satan å då säger jag :
- Jävla hundjävel som ska skälla !
notera att hundens ägare gick preeeecis bakom oss , men hon blir lika förbannad på hunden som jag blev så ingen skada skedd så att säga !


Nog om detta !
Mår lite illa idag faktiskt , vet inte varför . Magsjuk kanske ? MMM mysigt .

Vi hörs !



/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0