100306 - Praktik .

Hejsan igen .
Haft praktik idag som ni säkert redan vet .
En från B-klassen var där idag också , vet dock inte vad hon heter haha . Har glömt bort det , men det är iallafall hon som bor i Gnesta tror jag .
HUR SOM HELST å spelar roll liksom .

Fick vara på den " orena-sidan " vilket innebär att man inte behöver ha munskydd och hårnät . Så jävla skönt , man blir så lökig när man andas i munskydden haha . Låter som om jag flåsar , å ja det kanske jag gör ?!
flåsarN .

MEN MEN !
Fick vara med Michelle , Sylvia och Malin . Hade ganska roligt faktiskt , kanske blir mitt framtida jobb ..... CMB is the future .
NÄE TACK , men jag har det trevligt iallafall .
Fick städa burar ( som jag sa igår , jag kanske ska bli spåkvinna ? ) men dessa burar var " roligare " ( läs typ lättare eller nå sånt ) att städa så allt gick mycket fortare .
Dock var det runt 560 burar i rummet ... Men jag gjorde iallafall runt 100 , grym är jag .
Sen fick jag kolla på när Sylvia klippte möss å sen fick jag gå hem .
Slapp dag , plus att dom börjar gå snabbt nu . Så jääääävla nice .

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0