100307 - Ingen praktik idag ...

Hehehehe jag vaknade kl 13 idag å kände mig extremt utvilad å förstod då att något var fel å jaa det kan ju ha varit klockan som inte var halv 7 .... Hehe .
Blev as lack på mig själv .

Men idag blir det sängen tidigt fast lär väl inte somna förrns 1 ändå eftersom jag gick upp 13 idag ... SUCK .

Förresten ! Min jacka kom idag ! Jag gillar den , men den är mörkare i verkligheten . Inte gör det mig nåt iallafall .
Åh nej är det inte DH idag ?!
Måste kolla !
FAN DET ÄR JU ONSDAG IDAG ! ÅH NEEEEEEEEEJ JAG MISSADE DET IGÅR !
Nu måste jag cutta mig själv , lol .

Får tanka helt enkelt ... Jävla bajskorv .

Aja , då hinner jag duscha nu eftersom jag inte kommer ha nåt viktigt för mig kl 21 ...... KUL hej .

Å Lisse ! Du kan va mumz .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: lisse

hihih du är mumz!

2010-04-07 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0