100408 - Slapp japp !

Vääääärldens skönaste dag på praktiken idag asså !

Min torsdag hade inte kunnat blivit bättre , eller aa iallafall på praktiken .


Började dagen med å hjälpa Sylvia å byta några burar innan lunchen . Blev väl en sisådär 20-25 burar , inga problem liksom . Efter frukosten vid 10 gick vi till gymmet å träna styrketräning , ap nice . Sen vid 11 kom vi tillbaka till CMB å då vare lunch ! Snacka om att min morgon gick snabbt som faan .

Efter lunchen fick jag nippla av flaskor ( kan visa er vad en " nippel " är , inge jävla bröstvårtor här inte ) med tryckluft . Aaaap kul ( eller aa kanske överdriver lite , men det är verkligen kul om man typ bara fått stå å byta mus-burar hela tiden ... ) .
Hälla ut det gamla vattnet å sedan diska flaskorna ( i maskin ofc .. palla diska fan över 500flaskor för hand . ) , sortera nipplarna ( långa å korta ) oooooooooch sedan fylla på nytt vatten å nippla flaskorna ( sätta på nipplarna .. ) .

Sen fick jag gå hem vid halv 14 !
Förresten , kisse eller vad hon nu heter från B-klassen har inte varit där sen i tiiiiisdags . Hur jävla B är inte det , ehehehehe .

Ja juste , blev as förbannad idag också på bussen .
Seriöööööst , orka att vissa busschaufförer kör så man får whiplashskador . ORKA NEJ HEJ .


En nippel ( i detta fallet ) är alltså den röda delen å metall-delen . Fast dom nipplarna på CMB är endast gjorda i bara metall och är raka alltså inte vinklade som dessa .

Fan va grym jag är på å förklara .
Nu blir det film , jag har bajs ont på höger sida ovanför höftbenet typ . Kanske blindtarmen eller vad faan som helst , vet inte ens var den sitter .. Orka bry sig .

Filmen heter " Nyckeln till frihet " å rekommenderades starkt av min käre bror .

Så nu blir det kramp i höger sida å film .

VI HÖRS DÅ .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

men ajj med höger pain!

alltså det lät som en bra film, alltså titeln på filmen var ju lockande

2010-04-10 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0