100409 - INGE MER PRAKTIK !!

Hej hopp !

Var sista dagen på praktiken idag , så jävla gött men ändå lite tråkigt . Hade hellre varit där än gått i skolan hehe .

Gick runt å slappade lite på morgonen med Malin tror ja de va . Gjorde egentligen ingenting typ .

Efter lunchen fick jag vara med å separera å kolla pluggkollarna ( dom som blivit ihopparade under natten , man ska alltså kolla om dom blivit besprutade eller va man ska säga haha ) . Å kollade på när dom klippte svansar å märkte öron .
Sen hamnade jag i disken med Michelle . Fick vika två maskiner tvätt å lägga det på den rena och orena sidan . Sen har vi moppat golven , tvättat golvet inne hos roboten / diskrummet .
Å sen fick jag gå hem . Slappt idag också dvs !

Men men !
Nu blir det lite riskakor å sen får jag se vad jag hittar på . Är ju egentligen meningen att vi ska ha gamekväll ikväll å sen gå ut men jag vet inte hur det blir för får inte tag på Sara eller Anna . Fast iofs så är nog Anna hos lammet .

AJA .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja sorry, vi får köra gamekväll o utgång oftare

2010-04-10 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0