100410 - Lördag .

Det är lördag å vad gör jag ?

- Ligger i sängen å kollar på Family guy . Ganska skönt faktiskt , känner inte för å gå ut just nu . Meeeen på onsdag då jävlar .

Aja , har typ inte gjort ett piss idag . Slösade pengar på chips jag inte ville ha å sen har jag legat här .

Eller juste , skulle ju åkt till Gävle idag egentligen . Kusinen fyllde år , men jag var hemma istället eftersom farmor å farfar kom hit en sväng . Dom har varit på Kanarieöarna i två veckor , fyfaaaaan va skönt säger ja bara .

Ska kolla på Antikrundan nu , missade ju det i torsdags .

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

VI MÅSTE GÅ OCH SE PÅ ALICE I UNDERLANDET!

2010-04-11 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0