100413 - officiellt student .

Vi fick våra studentmössor å tröjor idag , så nu känns det på riktigt ..

Men jag vill inte , eller jag vet inte riktigt . Har så kassa betyg så det kommer ju skita sig ändå , men jag längtar tills dagen ..

Imorgon blir det studentskiva med Anna ( å Sara ? ) . Annas brorsas exs klass är det som har partaaay .
Alltså Adventure-klassen .
Temat är maskerad .. Får se vad jag hittar på !
Vore gott med några öl imorgon ... Hmm , får se vad jag hittar på .
Jag har en idé iallafall ! Ni får se imorgon !

Yepp , nu har jag varit inne på Buttericks ! Jag vet precis vad jag ska vara .

Men men !
Slapp dag i skolan , första skoldagen på tyo 5veckor . Sjukt .
Ska smsa Hulda nu å fråga hur mycket studentmössan kosta så min käre far kan ersätta det som jag la ut . Behöver ju lite pengar just nu , hehe .

Nej nu jäklar ska jag testa lite grejer å sen ska jag väl väcka bror .

Vi hörs .



/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0