100415 - antikrundan .

Haha Lisse !
Insulinkänning ftw .



Tjaaaa blöggen .

Dagen började med att jag missade fotolektionen pga att jag trodde att vi inte hade någon . Men inte faaan led jag av det inte , eftersom den började kl 8 imorse å istället för å gå på den började jag 9:40 med klassråd där det blev en hel del snack om djurexpot .

Seeeeen hade vi Sällskapsdjur , efter det lunch och sedan Religion där vi antecknade nå så in i helvete ! Sen var det meningen att vi skulle haft Mikrobiologi & Genetik men den lektionen blev inställt . Så istället satt jag å Kax kvar en stund å grejade med PA .
Juste ! PA´t ska inte lämnas in imorgon , vi kirrade det idag . Så vi ska alltså lämna in det samtidigt som B-klassen . Som av nån anledning fick detta privilegium att lämna in det senare , trots att deras klass är betydligt sämre . RÖVSLICKARE .

Hahaha

Idag är det torsdag , å vet ni vad det innebär ?!

ANTIKRUNDAN !


Knut , heeeeartzz på han .
Det börjar kl 20 å det är dessutom säsongsavslutning , tyvärr . Jag kommer börja gråta när det är slut , fyfan .
Vad ska jag annars göra kl 20 på torsdagar ? suck .

Aja , nu ska jag göra nå annat än å sitta här . Har as ont i nacken , fyfan .

VI HÖRS .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0