100417 - LoL .

Märkte att jag hade skrivit konstigt med datumet igår , skrev det baklänges typ .
Jag förvirrar mig själv ibland , å ibland beundrar jag mig själv för att jag är så smart . Hahaha !

Hur som helst !
Hade ju jour i helgen .... Kom EN tvåa .... Skamligt !!!!
Sen var det jag , Marie , Erika å Miiiaaaa . Satsarna .

Dock hamnade jag med Erika å Marie . Har inget emot Marie men jag klarar inte av Erika . Vill bara skrika fitta åt henne .
Frågar grejer 24:7 , man ba men haallåååå tänk själv nån gång . Å inte nog med det så hjälper det inte när man säger åt henne . Trögfittad i huvet , ååååh blir så frustrerad så jag vill ba dra ut blygdläpparna på henne å låta henne flyga hem .
Hon sinkar ner oss andra . Men det beror nog på att hon å Marie klängde efter varandra hela dan typ , finns något som heter självständighet .. ? Å det hade gått mycket snabbare idag om dom inte hade varit siamesiska-tvillingar ..
Dock måste jag erkänna att jag var seg på å skära grönsaker , men vafan . Man kan inte vara bäst på allt .

Men men ! Just nu har jag ont i benen , ont i huvet , ont i halsen å lutkar illa . Kan inte bli bättre .

Ska ner å skita snart å sen duscha . Apropå bajs så kan ni kolla in den här medans ;
http://levlivetleende.blogspot.com/2010/01/sveriges-langsta-bajskorv-live-kolla.html

Satsar på å göra en längre .

VI HÖRS .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0