100425 - Tjena tjena .

Hallå där , konstigt nog så vaknade jag kl 9 imorse . Men gick dock inte upp förrns typ 11 när Thilda smsa .
Hehe .

Vi ska nämligen rida hos ( läs: på ) Sara idag hehehehhee .

Nej nu ska jag va seriös .
Vi ska som sagt var rida ! Sen vet jag inte om jag ska åka till Gävle iallafall ... Kan ändå inte vara med pappa på jobbet imorgon för han ska lägga tak å jag har verkligen ingen lust att klättra på tak . Å jag är nog inte världsbäst på å lägga tak heller , tro det eller ej . Hehehehe

Nu taggar jag lite cowboy låtar . Hahaha fyfan va g33kigt .

Men men , ska klä på mig nå vettigt nu !

Vi hörs sen , blir säkert nån bild .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0