100426 - ja tiden den går fort .

hahaha snacka om töntig rubrik jag kom på .

Sitter på min säng just nu å trökar , ska väl släpa mig ner å käka frukost . Älskar måndagar när man får vara ensam hela dagen innan alla andra kommer hem .

Hahahaha ni skulle sett mig å Thilda igår när vi red ! HAHA var så jääävla roligt !!

Hahaha vi skulle rida igenom lite vatten å första gången gick det bra men sen när Sara sa att vi skulle rida igenom igen så börja våra hästar dampa å Thildas häst typ skena iväg förbi mig å då fick Maja också damp å ba kuta som faan hahaha . Å jag tappa stigbyglarna i vattnet så ja satt som en jävla spaghetti å ba garva som faan å framför mig sitter Thilda typ likadant å bara garvar . Hahaha

När vi kom ner för kullen så tar det inte lång tid innan jag inser att jag inte kommer komma nån vart så jag typ släpper allt å lutar mig till vänster så jag ramlar av haha . Å Thilda gör typ likadant fast hon träffar en stor lerpöl hahaha . Men hon fick iallafall landa mjukt .. Hahahaha , fyfaaan va kul de va asså .

Ja herregud .

Men men så kan det gå haha !

Nu ska jag gå ner å äta något tror jag .

Vi hörs sen !



/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

hahahahhahahahaha! jaa måste sett så jävla kul ut xD oft jag prickar den ända lerpölen också x) ojojoj hästarna var på G asså!

2010-04-26 @ 20:15:28
Postat av: dinfru

HAHAHHAHAHA ja fyfan va roligt det var herregud!

nästa gång får nog tilda rida maja hon är lite lättare hahahahah

2010-04-28 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0