uäääk .

Sista helgjouren nånsing idag .

Skönt som fan !
Fick göra typ samma saker som igår , bara det att det bara var jag å Marie inne idag . Ute var dom 3st . LOL

Matade Gandalf ( skogssköldpadda , som förövrigt väger typ 20kg kanske ) , innan det fick han vara ute i fågelrummet å promenera lite . Han är typ som en hund , skit söt !
Sen har vi matat Mata matan , å insektsmatat lite . Kuuuul kuuul , fick även kolla på den nya lilla krokodilen vi fått in .

Men det roligaste med hela dagen var nog när Carro sa att vi hade gjort ett bra jobb .. Haha , vi sööööög igår men vi var dock bättre idag när vi inte hade en Erika som sinkade ner oss .
Justja ! Vi fick mata rockorna idag också , dom är så jävla söta !

Aja , nu ska jag dricka min juice å äta min mörka choklad med mandlar . aaaawesome ! 

Vi hörs !


Jag har fortfarande ont i huvet å halsen . Bläääääääääääää .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0