100805 - Städa städa städa .

Tjenixen .

Först å främst vill jag bara säga grattis till Hulda å Patric igen , som fyllde år igår !!
Hoppas ni hade roligt , å framförallt du Hulda . Som blev 18 ! Vi lär ju dra ut massa gånger !

Jag skulle följt med egentligen , men både Sara och Anna var sjuk så hade inte direkt nån å åka hem med och för det andra så hade jag inga pengar egentligen . 
Men imorgon blir det bio ! Nya Karate Kid med Jonas , hade fribiljetter så varför inte utnyttja dom !

Nästa biofilm blir Toy Story 3 !!

Hur som helst !
Sitter på sängen å lyssnar på Journey , å funderar på vilken doft jag ska välja .. ( Har rengöringsservetter , hehe )
Äpple eller cool air ? Hmmm ... Äpple luktar säkert gott men det gör nog cool air också ..

Hmm ..


Svårt val !

Okej .... Det blir cool air ! Den andra passar lite mer till typ badrum , luktar lite sköljmedel ..
Hahaha , slutpratat om olika rengöringsprodukter !

NU ska jag städa lite , kolla tåg hem och smsa killen jag köpte spelen av ... Han hade lagt ner en NES-adapter till SNESet ..... Blöööö , så jag kunde inte spela igårkväll ....

Aja , HÖRS DÅ !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: HULDA

Tack Jenny :) ja synd att ingen av er kunde hänga med ut :( men vi ska såklart dra ut nån annan dag!! :D :D



Ja ! och den kan du se med mig, tycker jag, för det är typ ingen annan som vill kolla på den :O -.- :D

2010-08-09 @ 15:56:22
Postat av: anna

kör utgång nästa lördag då elr nått? för heögen efter de jobbar jag igeeen ! s¨se till o va hemma

2010-08-14 @ 14:17:03
Postat av: dinfru

UPPDATERA!!!!!!!!!

2010-08-28 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0