101213 - Jaja ..

Vet att jag har varit jävligt kass på att uppdatera på sistone .. 
Men det som förvånar mig mest är att det är folk här vaaaareenda dag ! Hur orkar ni ?


Nog om det .. 
Såååå vad har hänt mig sen sist då ? 
Skrev in mig på AF IGEN .. Eftersom det tydligen blev fel förut , med andra ord : dom gav mig fel information .. 
Sååå jag får inte mitt aktivitetsstöd förrens februari . Men men , man ska inte gråta över spilld mjölk . 

Jonas kompis Edward har flyttat in i sovrummet nere , förjävla kul har det varit . 
Å jag som ni säkert redan vet har flyttat upp till Gävle igen , känns bra faktiskt . Klart man saknar Sthlm å vännerna där nere men jag lider inte mer än vanligt !
I fredags åkte jag med Jonas å lämnade Thindra i Sundsvall , en resa på nästan 6h t&r .. Tror inte man förstår hur jobbigt å tråkigt det är om man inte har testat . Kostar dock bara 60:- för mig , så det blir nog flera resor upp till Sundsvall igen .

Hur som helst ..
Nu ska jag ta en dusch å sen ringa Jonas . 
Vi hörs !



/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0