101216 - bh-bekymmer å trosbesvär .

Hej igen .
Sitter framför Jonas dator i källaren , min dator är hemma hos mamma . 
Ska upp till ICA snart å handla lite , behöver lite grädde till karrékotletterna . Som jag ska tillaga med lite sambal olek å soya bl.a. Blir nog bra med lite ris till . 

Hur som helst , var ner på stan för inte så länge sen å köpte lite nya underkläder .. 2 nya bhar på Twilfit , gillar dom eftersom det är i stort sett ( vad jag vet ? ) den enda butiken som säljer bhar i större storlekar med 65 istället för 70 . 
Skit bra .
Köpte även lite nya trosor också , vettefan vart alla mina har tagit vägen ..
MEN , dom från Cubus blev i fel strl ... Så om det finns någon som vill köpa dom för typ 50spänn , kostar 49kr st å jag har två par i vitt å rosa om någon vill ha . 

Tyvärr blir det ingen bild i detta inlägg eftersom det inte är min dator . 
Men vi får höras senare , nu ska jag kila upp till ICA innan bror ringer å vill spela Starcraft 2 . 

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0