101228 - En spelblogg ?

Har stora funderingar på å göra om bloggen till en spelbogg ...
Vad tycker ni om det ?
Detta kommer innebära att jag svarar på frågor angående spel osv , visar min egen samling lite mer ingående , tipsar om olika spel / sidor , testar spel och skriver lite spelhistoria ...
Låter som en hyfsat bra idé tycker jag .
Men ska fundera lite mer på det .
Men men , ska visa er sen vad jag fått i julklapp å vad jag köpt för ball tröja ....
Den är nog Sveriges ballaste tisha .
Kan dock inte lägga in nå bilder nu , sitter vid Fredriks dator .
Vi hörs sen !
/ Penu

Kommentarer
Postat av: lissekissegoescrazy

spelar ingen roll om du skriver om spel eller inte... bara du uppdaterar!!!!!!1oneoneoneonenoeenoeneoneon

2011-01-07 @ 20:45:40
Postat av: Nugget

tycker de låter som en bra idé!

2011-01-11 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0